دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Mon 29 Apr 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار یکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۶:۳۳:۳۸

لغو سفارش 1.9 میلیارد دلاری شورون به هیوندای

باشگاه خبری فراساحل: شرکتChevron North Sea Limited  سفارش ساخت یک فروند شناور ویژه بارگیری و ذخیره سازی نفت (FPSO) را  لغو کرد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین تایمز، ساخت یک فروند شناور ویژه بارگیری و ذخیره سازی نفت (FPSO) که پیش از این از سوی شرکت Chevron North Sea Limited به شرکت صنایع سنگین هیوندای کره جنوبی سفارش داده شده بود، توسط شورون  لغو شد. قرارداد ساخت این کشتی در آوریل سال 2013 میلادی بسته شده بود و ارزش آن 2.157 تریلیون یوان کره جنوبی (1.85 میلیارد دلار) است. شرکت کشتی‎سازی کره‎ای مسئولیت بازبینی طراحی، طراحی جزئیات، مهندسی، خرید تجهیزات، و ساخت FPSO مذکور را بر عهده داشت. شرکت هیوندای در سال 2015 میلادی قرارداد ساخت برج این شناور را به شرکت Bluewater Energy Services واگذار کرده بود.

در ابتدا قرار بود که این FPSO در سه ماهه چهارم سال 2016 میلادی تحویل شورون شود و در میدان نفتی Rosebank واقع در 130 کیلومتری جزایر شتلند در دریای شمال به کار گرفته شود. این شناور که 292 متر طول، 57 متر عرض، و 30 متر ارتفاع داشت ظرفیت تولیدی برابر با 100 هزار بشکه نفت و 190 میلیون فوت مکعب گاز را در روز داشت. تاکنون جزئیات لغو ساخت این قرارداد مشخص نشده است و هیچ یک از شرکت های شورون و هیوندای در این باره اظهار نظر نکرده اند.



  کد خبر : 2971
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :